רון הופמן מצטרף לקבוצת TRAVELIER וישמש מנכ"ל חברת 12GO

רון הופמן, סמנכ"ל מוצר של ענקית התיירות Agoda עובר לקבוצת Travelier וישמש סמנכ"ל המוצר של הקבוצה (CPO) ומנכ"ל חברת הבת 12GO. רון כיהן בתפקידי ניהול מוצר ב-Agoda למעלה מעשור, במהלכם ליווה את הצמיחה האדירה של החברה וביסוס מעמדה כאחת מאתרי ההזמנות המובילים בעולם. רון היה ממובילי המיזוג והרכישה של Qlika שהוטמעה ב-Agoda ומייסדיה מנהלים בכירים בחברה המאוחדת. לפני עבודתו ב-Agoda רון כיהן במערכי השיווק והמכירות של Soluto, Liveperson וחברות הייטק נוספות.

קבוצת Travelier (לשעבר Bookaway Group) מעסיקה 460 עובדים ומאגדת שש חברות טראוול-טק המאפשרות הזמנת כרטיסי נסיעה אונליין ב-132 אלף קוי אוטובוסים, רכבות ומעברות בלמעלה מ-120 מדינות. החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי נועם טויסטר, דיויד יצחקי ועומר טשכמר, שלושתם חובבי טיולים בעולם שנחשפו לפער בין היכולות הטכנולוגיות לבין היישום שלהן בשטח במדינות שונות והחליטו לגשר עליו. Travelier מובילה מהפיכה בהרגלי ההזמנה של תחבורה בין עירונית, הדומה לזו שעברו הזמנות הטיסות והמלונות בעשור הקודם ומאפשרת למיליוני תיירים ונוסעים מקומיים לתכנן מראש את הנסיעות, להזמין מקום ולהימנע ממפחי נפש ותקלות כתוצאה מתפוסת יתר או פער בין הציפיות לחווית הנסיעה. חברת הבת 12GO, הפועלת במדינות דרום מזרח אסיה עם מטה מרכזי בבנגקוק נרכשה על ידי הקבוצה בתקופת הקורונה. החברה נמצאת בתקופה זו בתהליך התרחבות וקולטת עובדות ועובדים בדגש על תפקידי פיתוח.

רועי גולדינג מונה לסמנכ"ל הכספים (CFO) של קבוצת Travelier. לרועי למעלה מעשרים שנות ניסיון בתפקידי ניהול פיננסי בכירים. הוא כיהן כסמנכ"ל כספים ב-Zerto, Gloat ו-Telmap, שבה הוביל את תהליכי רכישתה על ידי אינטל. בתחילת דרכו המקצועית שימש מנהל בכיר ב-UHY advisors NY INC, שם ניהל רישום של חברות הייטק בינלאומית ברשות לניירות ערך האמריקאית. הוא בעל תואר שני במשפטים ומנהל עסקים.

נועם טויסטר, מייסד משותף ומנכ"ל קבוצת Travelier: "כחלק מאסטרטגיית הצמחיה שלנו, אנחנו ממשיכים לעבות את מערך הניהול של החברה עם אנשי מקצוע מובילים בתחומם. רון נמצא בתחום הטרוואל-טק למעלה מעשור והיכולות שלו יאפשרו לנו להתקדם מהר ונכון. רועי גולדינג מגיע עם רקע מקצועי רחב וידע בניהול כספים ורכישות של חברות בינלאומיות. הניסיון של שניהם ישמש את Travelier בתהליכי הגדילה המשמעותיים שהחברה עוברת."

2023-05-31T08:44:34Z dg43tfdfdgfd