מוטי קורן מונה לסמנכ"ל מו"פ של הסטארט-אפ JOYNED

חברת הסטארט-אפ Joyned מירושלים, שפיתחה את Joyned Booking, פתרון שהופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית, הודיעה על מינויו של מוטי קורן לתפקיד סמנכ"ל מו"פ שיוביל את המשך פיתוח האפליקציה הצוברת פופולריות ברחבי העולם.

קורן צבר ניסיון של למעלה מ-20 שנה בבנייה וניהול של צוותי מו"פ של חברות סטארט-אפ וחברות בינלאומיות והוביל בהן פיתוח של מוצרי ושירותי B2C ו-B2B2C ופריסתם בשוק העולמי. הוא התמחה בפיתוח שירותי SaaS מבוססי AI בשוקי הפינטק, משפיעני רשת, גיימינג, בריאות ועוד ותרם רבות להצלחתן של חברות סטארט-אפ וחברות בינלאומיות כגון: Healthee, Imprint Social, ו-Playtech. לקורן תואר BSc בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מהמכון הטכנולוגי בחולון.

יונתן אברהם, מנכ"ל Joyned: "מוטי צבר ניסיון עשיר בהובלת צוותי פיתוח תוכנה ואפליקציות במגוון ורטיקלים צרכניים שזכו להצלחה עולמית והוא יוביל את השלב הבא של פיתוח המוצר שלנו ופריסתו בשוק העולמי. הוא יהיה אחראי על הרחבה משמעותית של צוות הפיתוח והעמקת הרבדים הטכנולוגיים של השירות הייחודי שלנו בתחומי הדאטה וה-NLP שיעשירו את יכולותיו ואת חוויות המשתמשים. אנו חותמים בימים אלה על הסכמים עם מותגי תיירות בינלאומיים שיטמיעו את הפתרון שלנו באתרי ההזמנות שלהם. הידע הטכנולוגי של מוטי קורן יאיץ את הצמיחה העסקית שלנו ויסייע לנו להפוך לסטנדרט דה פקטו של אתרי הזמנות בינלאומיים בשוק שהיקפו השנתי 1 טריליון דולר".

מוטי קורן: "אני מאמין גדול בפתרון החדשני שפיתחה Joyned ולדעתי יש לו פוטנציאל אדיר. התחברתי באופן אישי ליזמים ולחזון שלהם להפוך את חווית הרכישה של חופשות לשיתופית ומהנה יותר ולהקים רשת חברתית סביבה. זו היא גישה חלוצית בעולם הטראוול-טק שזוכה לתהודה גדולה בשוק כבר בשלבים הראשונים של פעילות החברה ואני אתרום למימוש מלוא הערך שלה לחברות תיירות ולמשתמשים".

הפתרון שפיתחה Joyned מאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות והופך את ההזמנה לחוויה משותפת. במהלך הגלישה באתר או באפליקציה המשתמש שולח לחבריו או לבני משפחתו הזמנה לצ'ט חי שבמהלכו כולם חשופים לתוכן האתר, מקיימים דיון ומחליטים ביחד על הזמנת טיסות, מלון, טיול ג'יפים, שיט ופעילויות נוספות.

הפתרון מחליף את הנוהג המסורבל הרווח כיום שבו מבצע ההזמנה שולח לבני משפחה וחברים לינקים של חלופות שונות והדיון עליהם מתבצע טלפונית או בוואטסאפ. באופן זה, הזמן הנדרש להחלטת הקנייה מתקצר באופן דרמטי וחוויית החופשה הופכת למשותפת כבר בשלב ההזמנה.

Joyned נוסדה על ידי יונתן אברהם (מנכ"ל) ומיכאל לוינסון (סמנכ"ל מוצר) ומעסיקה כיום 15 עובדים, רובם במשרדי החברה בירושלים.

2023-02-01T13:20:37Z dg43tfdfdgfd