לפני כל עסק מצליח, עומדת BAMA: הפלטפורמה שמרימה לעסקים

בשנים האחרונות ובמיוחד עם השפעתה של מגפת הקורונה, נסק העולם הדיגיטלי, בעיקר בחזית העסקית. מי שלא היה ערוך לשיווק או מכירות בדיגיטל, לא צלח את תקופת הסגרים. עדות לכך היא העסקים הקטנים שלא שרדו ונאלצו להפסיק פעילות לצמיתות.

אתרים שלא היו ערוכים לנוכחות דיגיטלית ומסחר מקוון, התאדו מעל פני הרשת ועסקים פיזיים (חנויות) שלא הפעילו אתרי מכר, לא רק שלא זכו להכנסות אלא גם נותרו עם הוצאות וחובות שהתקשו לשלם, מה שאילץ אותם לסגור.

כיום ברור שגם עסקים קטנים חייבים פלטפורמה דיגיטלית על מנת להגיע לקהלים מרובים. עסק קטן, גם אם הוא עסק של אדם אחד בלבד, צריך פלטפורמה דיגיטלית שתאפשר לו ליצור ולשמור קשר עם לקוחות פוטנציאלים ולספק להם את המידע הנחוץ לפני התקשרות מחייבת.

הפלטפורמה המתקדמת BAMA עונה הן על הצרכים של בית העסק והן על הציפיות של הלקוחות הפוטנציאלים - היא מהווה גורם מתווך מקצועי וויזואלי.

כדי לנהל עסק מצליח, צריך לעלות על BAMA

BAMA היא פיתוח ישראלי שמספק נוכחות דיגיטלית משמעותית לעסקים (מעסק של אדם אחד לעסקים קטנים ועד לעסקים בינוניים וגדולים).

BAMA מבטיחה שהלקוח שלך יקבל את כל המידע שהוא צריך מבלי שבכלל תדברו ועוד לפני שתיפגשו.

כי הפלטפורמה מספקת מאין אתר אינטרנט (מבוסס על הרשתות החברתיות) שמרכז את כל זירות הרשת החברתית שלכם במקום אחד.

טובים באינסטגרם אבל בפייסבוק פחות? יש לכם יוטיוב מאוד פעיל אך בטיק טוק לא ממש הולך לכם? BAMA מרכזת עבורכם בעמוד אחד את כל הפעילות שלכם ברשת החברתית ובנוסף, שם העסק שלכם נסרק בגוגל באופן המיטבי ביותר, כך שהסיכוי שלכם ליהנות מקידום אורגני (ללא תשלום) הוא גבוה מאד עד מובטח.

פלטפורמת BAMA היא גם כרטיס ביקור דיגיטלי, גם דף נחיתה וגם אתר אינטרנט (בניית אתרים לחברי ALLCLUB) - גם פייסבוק, גם אינסטגרם, גם טיק טוק וגם יוטיוב. הכל תחת עמוד מרכז אחד.

"ביחד אנחנו כח"

ALL CLUB היא קהילת העסקים של ישראל - הקהילה הראשונה והגדולה בישראל, המיועדת לבעלי עסקים ומונה כ-200,000 חברים.

"ביחד אנחנו כח" - היא לא רק סיסמא אלא לא פחות מכך, אג'נדה. קהילת ALL CLUB הוקמה כעסק עם סדר יום חברתי להוזלת סל הצריכה עבור בעלי עסקים. היא נועדה לייצג אינטרסים משותפים אל מול גורמים גדולים ומאיימים, להעניק תחושת שייכות ולשמש בית שאפשר להתייעץ בו עם עמיתים ממגוון תחומים ולהיחשף למידע מקצועי נגיש ומעשי בתחום ניהול העסק.

הקהילה מאפשרת את פרסום העסק ל-200,000 החברים בקהילה, מספקת מערכת לניהול כלכלי של העסק, חשבוניות וקבלות דיגיטליות, מערכת דיוור, יעוץ משפטי ,פגישה אישית עם יועץ עסקי ואמור,גם אתר אינטרנט מבוסס רשתות חברתיות - שיהיה "הבמה שלך באינטרנט".

לצאת לדרך עם נוכחות דיגיטלית

עוד שירות הוא בניית אתרים למאפרות בבית ספר מקצועי לאיפור:

עדה לזורגן היא מאפרת אופנה מובילה ומהוותיקות והמצליחות בישראל. במהלך שהותה רבת השנים בניו-יורק פורסמו יצירותיה במגזיני האופנה היוקרתיים בעולם, ביניהם ,Harpersbazaar Mademoiselle,vogue.

עדה שימשה מאפרת אישית למפורסמים רבים מהעולם, בהם גם: מריה קארי, סינדי לאופר, פליטווד מאק, סקורפיונס ועוד ובמקביל, לקחה חלק באיפור המציגים והמציגות בתצוגות אופנה מובילות שהתקיימו במסגרת שבוע האופנה בניו-יורק, ביניהן גם של מעצבי על כמו: קלווין קליין, ראלף לורן, אוסקר דה לה-רנטה ועוד.

כיום עדה עוסקת, יחד עם בנה גיא שמנהל את המותג, בפיתוח ליין מוצרי איפור וטיפוח מקצועי המתאים במיוחד לאקלים הישראלי ונועדו למאפרים מקצועיים ולשוק הפרטי כאחד.

עדה מעבירה כיתות אמן מספר פעמים בשנה לפי טרנדים מובילים ועכשוויים בעולם והיא הראשונה שהבינה כי לא מספיק להיות בוגר כיתת אומן אלא יש צורך ממשי ואמיתי בכלים דיגיטליים מתחילת הדרך, עמוד זהות מקצועי ונוכחות דיגיטלית שתהווה גורם מחבר בינם לבין הלקוחות הפוטנציאלים.

כל בוגר/ת כיתות האומן שמקיימת עדה לזורגן, יוצא/ת לדרך המקצועית שלו/ה, עם BAMA! לפרטים נוספים, היכנסו ל- BAMA של עדה לזורגן

2023-05-31T14:23:56Z dg43tfdfdgfd