למרות פסיקת בג"ץ: דרעי קיים השבוע פגישות עבודה עם בכירים בממשלה בביתו

למרות פסיקת בג"ץ: דרעי קיים השבוע פגישות עבודה עם בכירים בממשלה בביתו

בישיבות נכחו בכירי משרדי האוצר, הבריאות והפנים ■ לא נכחו: ממלאי המקום שמונו לדרעי בבריאות ובפנים ■ מש"ס נמסר: "כיו"ר ש"ס, דרעי נפגש עם גורמי מקצוע על מנת להביא למימושם של ההסכמים הקואליציוניים"

February 01st, 14PM February 01st, 14PM רוני לינדר

יו"ר ש"ס אריה דרעי ממשיך לתפקד כשר הבריאות והפנים בפועל, ומקיים פגישות עבודה שוטפות עם דרגי המקצוע בשני המשרדים וכן במשרד האוצר. ל-TheMarker נודע כי השבוע התקיימו בביתו של דרעי בירושלים פגישות עבודה בהשתתפות בכירי משרד הבריאות, משרד הפנים, וכן בכירי אגף התקציבים והחשב הכללי באוצר, שעסקו בין היתר בהכנה לקראת תקציב המדינה וחוק ההסדרים הקרוב.

זאת, למרות פסיקת בג"ץ שקבעה כי לא יוכל לשמש כשר, ואף שראש הממשלה בנימין נתניהו פיטר אותו - לפחות באופן רשמי - בעקבות הפסיקה. בשבוע שעבר מינו בש"ס את חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ויואב בן צור לממלאי מקום שר הפנים והבריאות. השניים משמשים במקביל גם כשרים במשרדים נוספים: מלכיאלי הוא השר לשירותי דת, ויואב בן צור הוא שר העבודה שיהיה אחראי גם על הביטוח הלאומי.

בן צור ומלכיאלי לא נכחו בפגישות העבודה בביתו של דרעי השבוע, ונראה כי אינם מעורבים כלל בענייני משרדי הבריאות והפנים, לפחות לעת עתה. לאחר פיטוריו של דרעי כתב בנו ינקי דרעי בטוויטר כי "על כסאו לא ישב זר", ונראה כי דרעי אכן ממשיך לשלוט ביד רמה בנעשה במשרדים.

מש"ס נמסר: "כיו"ר תנועת ש"ס, ח"כ אריה דרעי חתום על הסכמים קואליציוניים הנוגעים למשרדי ממשלה שבראשם עומדים חברי המפלגה. כראש המפלגה ואחד מראשי הקואליציה, הוא נפגש עם גורמי מקצוע ואנשי אוצר על מנת להביא למימושם של ההסכמים הקואליציוניים על הצד הטוב ביותר לרווחת כלל הציבור".

ממשרד האוצר נמסר: "אריה דרעי מכהן כיו"ר מפלגת ש"ס השותפה בקואליציה. לקראת אישור תקציב המדינה, משרד האוצר מקיים, כמקובל, שיח עם ראשי הקואליציה בנושאים הנוגעים לתקציב".

טרם נמסרה תגובה ממשרד הבריאות.

2023-02-01T13:11:56Z dg43tfdfdgfd