ד"ר ערן רוטמן מונה לראש חטיבת הבריאות והמשנה למנכ"לית מכבי שירותי בריאות

ד"ר ערן רוטמן (57), מילא שורה של תפקידים רפואיים וניהוליים בכירים ובתפקידיו הקודמים כיהן כסגן מנהל בית חולים השרון, סגן מנהל בית החולים בילינסון והמרכז הרפואי רבין, מנהל מחוז שרון-שומרון בקופ"ח כללית ומאז שנת 2020 משמש כמנהל קמפוס בילינסון.

ד"ר ערן רוטמן הוא מומחה ברפואת המשפחה, בעל תואר ברפואה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במנהל מערכות בריאות (MHA) מהמכללה האקדמית לישראל. רוטמן ייכנס לתפקידו במכבי בסוף החודש הבא ובכך יחליף את ד"ר מירי מזרחי ראובני שכיהנה בתפקיד זה משנת 2020.

מנכ"לית מכבי סיגל דדון-לוי: "אני מברכת על הצטרפותו של ד"ר ערן רוטמן למשפחת מכבי. ערן הינו מנהל מוכשר שמביא עימו ניסיון ניהולי עשיר וארוך שנים הן ברפואת הקהילה והן בבתי חולים. אני סבורה שיחד עם ערן, אדם ורופא בעל תחושת שליחות עמוקה, נמשיך לקדם את מכבי כארגון הבריאות הצומח והמוביל בישראל. בהזדמנות זו אני מבקשת להודות לד"ר מירי מזרחי ראובני על עשייה ופעילות חשובה במכבי ומאחלת לה הצלחה בהמשך דרכה".

ד"ר ערן רוטמן: "אני שמח ונרגש להצטרף למכבי שירותי בריאות. אני מצטרף היום לארגון הבריאות שמספק שירותי רפואה בסטנדרט הגבוה ביותר ללמעלה מ-2.6 מיליון אזרחי ישראל מדן ועד אילת. אני מודה למנכ"לית סיגל דדון-לוי ולהנהלת מכבי כולה על האמון שניתן בי".

2023-05-31T08:44:34Z dg43tfdfdgfd