PLUSGRADE הקנדית רוכשת את UPSTAY, מקימה מרכז פיתוח בישראל ומגייסת עובדים

ענקית הטראוול-טק הקנדית Plusgrade רוכשת את UpStay ומקימה מרכז פיתוח בישראל. UpStay הוקמה בשנת 2019 על ידי היזמים צפריר בלונדר, המשמש מנכ"ל החברה, עומרי ליטבק ודור קרובינר. בין המשקיעים הראשונים בחברה Journey Ventures שמובלת על ידי נדב פתאל ואביב רפואה, החברה גייסה מאז הקמתה 3.5 מיליון דולר. UpStay מעסיקה כיום 20 עובדים, רובם במרכז הפיתוח הישראלי וחלקם הקטן בתפקידי מכירות בעולם ובעקבות הרכישה תעבור למשרדים חדשים, תקלוט כ-30 עובדים נוספים ותהפוך למרכז הפיתוח הישראלי של Plusgrade.

המערכת של UpStay, המבוססת על בינה מלאכותית וניתוח דאטה, מאפשרת לבתי מלון להציע upgrade מותאם אישית בתשלום למזמיני חדרים. הפלטפורמה מתחברת למערכת של המלון, שולחת למי שביצעו הזמנה מייל שמאפשר שדרוג של גודל, נוף, קומה או שיפורים נוספים תמורת תשלום נוסף. המוצר מוטמע במאות מלונות ב-17 מדינות בהן רשת מלונות פתאל, כולל 200 מלונות לאונרדו באירופה, מלונות ברשת אינטרקונטיננטל, גרקוטל - רשת המלונות הגדולה ביוון, קבוצת המלונות של האחים נקש (אורכידאה, סטאי, הרברט סמואל) וכן רשתות מלונות במקסיקו וארה"ב. בתקופת הקורונה רשמה החברה צמיחה מהירה, מאחר והתפוסות הנמוכות וצוותי בתי המלון שהצטמצמו חייבו את הרשתות למצוא פתרונות טכנולוגיים שייצרו להם הכנסות נוספות באופן אוטומטי לחלוטין.

הפלטפורמה של UpStay היא הפתרון האוטומטי המלא הראשון של SaaS למלונות, ששולח לאורחים הצעות מיוחדות לביצוע שדרוגים לפני הגעתם ובמהלך שהותם במלון. המערכת מתחברת בקלות ל-PMS/CRS הנפוצים ביותר ומשתמשת באלגוריתמי AI כדי להציע מגוון הצעות ממוקדות לפלחי אורחים ספציפיים. כל אורח יכול להציע הצעה על מה שלדעתו הוא תעריף הוגן לשדרוג חדר או שירות, הפתרון של UpStay מבטיח שמלאי המלונות יימכר תמיד בנקודת המחיר הגבוהה ביותר האפשרית, ובו זמנית מעלה את חוויות האורחים ואת המוניטין העסקי של המלון. התשלום לחברה הוא על בסיס ההצלחה במכירות. השרות חוסך מצוותי המלון את הצורך לעסוק במכירות של השדרוגים ומאפשר להם להתמקד בעבודתם ליצירת חוויה טובה יותר לאורחים.

"יש לנו יעדים מאתגרים"

Plusgrade נוסדה בשנת 2009 במונטריאול שבקנדה עם משרדים ברחבי העולם ומספקת ללמעלה מ-200 חברות תעופה (כולל אל-על הישראלית), רכבות ושייט פלטפורמה המאפשרת להם להציע שדרוג מותאם אישית, ליצור חוויות משופרות לנוסעים ולהגדיל את הכנסות החברות. החברה מציעה שירותים נוספים כמו חסימת מקום הישיבה הסמוך במטוס למעוניינים לטוס בצורה נוחה. רכישת UpStay והטמעתה בתוך החברה תכניס לראשונה את Plusgrade לתחום המלונאות ותרחיב את הפורטפוליו של פתרונות שדרוג והכנסות נלווים עבור תעשיית האירוח.

"זהו יום מרגש עבור UpStay", אמר צפריר בלונדר, מייסד ומנכ"ל UpStay. "אחרי ארבע שנים של צמיחה והצלחה מדהימים, אנחנו נרגשים לשלב כוחות עם Plusgrade כדי להשקיע ולהרחיב את היצע המוצרים שלנו ולשפר את היכולת שלנו להניב הכנסות נלוות עבור השותפים שלנו באמצעות מכירה נוספת של חדרים ושירותים נוספים בבתי המלון. הצוות הנהדר והמקצועי שבזכותו הצלחנו לעשות זאת עד כה מצפה לקלוט ולחנוך את העובדים הבאים שיצטרפו בשבועות ובחודשים הקרובים לחברה. יש לנו יעדים מאתגרים, הן טכנולוגית והן עסקית, ופילוסופיה ארגונית שמאפשרת לכל מי שנמצא ולכל מי שיצטרף אלינו להשפיע על המוצר ישירות ולראות תוצאות מיידיות.

"הרכישה של UpStay היא צעד נוסף קדימה למימוש החזון שלנו להפוך למעצמת ההכנסות הנלוות הגלובלית", אמר קן האריס, מנכ"ל Plusgrade. "האצנו את ביצוע המשימה הזו באמצעות סדרה של חידושים, השקות ורכישת חברות שהן מכפיל כוח עבורנו, והגענו לשנת 2023 כתחנת כוח לתעשיית הנסיעות העולמית. אנחנו שמחים שהצוות של UpStay יצטרף אלינו, ומצפים לנצל את המומחיות והטכנולוגיה החדשנית שלהם כדי להביא עוד יותר ערך למאות לקוחותינו בתחומי התעופה, האירוח, השייט, הרכבות והשירותים הפיננסיים שלנו ברחבי העולם."

2023-01-31T13:35:09Z dg43tfdfdgfd