חברת ההשקעות MIRUM פותחת משרדים בישראל ומגייסת עובדים

קבוצת ההשקעות MIRUM (מירום), שבראשה עומד היזם ויטלי בוריסוב, מתרחבת ומודיעה על פתיחת משרדים חדשים בישראל בת"א ועל גיוס עובדים לתפקידי שירות ומכירות. הקבוצה מקימה את המשרד הישראלי כדי להנגיש למשקיעים הישראלים את הזדמנויות ההשקעה ביוון.

קבוצת ההשקעות מאגדת בתוכה מספר חברות נדל"ן ומלונאות, עם חזון לעצב חוויות לייף סטייל יוקרתית בפרויקטים בכל העולם של בתי מגורים, מלונות וחדרי אירוח ברמה הגבוהה ביותר יחד עם שמירה על איכות הסביבה. עד היום החברה יזמה ובנתה מעל לכ-600 בתים, מתחמי מגורים, מסעדות, שטחי פנאי, שמתפרשים על פני כ- 675,000 מ"ר. ב-15 השנים האחרונות, מריום מתמקדת בשוק היווני, והיא חברת הנדל"ן הראשונה, שזכתה במעמד "משקיע אסטרטגי" מטעם הממשלה המקומית.

בין הפרויקטים אותם יזמה החברה עד היום בכריתים ניתן למצוא את: Mirum Villas, ואתר הנופש 90-hectare בעיירה אולנדה, וכן, מלון הבוטיק היוקרתי The Island Concept, באזור אגיוס ניקולאוס.

כיום בפרויקטים שהקבוצה מקדמת ומפתחת ניתן למצוא בנייה מחומרים אורגניים, שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים, מיחזור מים ופסולת, אזורים נטולי פלסטיק ועוד, בהתאם לתקני איכות הסביבה הבינלאומיים המחמירים של BREEAM ו-LEED.

200 עובדים על 6 מטות

בשנים האחרונות מגמת התיירות האקולוגית הולכת וצוברת תאוצה, הן מבחינת הביקוש והן מבחינת שווי השוק שלה. לפי נתונים שמפרסמת avantio, ב-2023 כ-69% מהתיירים העולמיים מתכננים לצאת לחופשות וטיולים, שכוללים אלמנטים המתחשבים בסביבה, כאשר תעשיית התיירות הירוקה, מוערכת היום במעל ל-180 מיליארד דולר. כשתיירים רבים מוכנים לשלם תוספת מחיר עבור חופשה סביבתית אחראית.

בימים אלה, הקבוצה מקדמת פרויקט פיתוח ובנייה של אתר נופש באי היווני כרתים, בעלות מוערכת של כ-500 מיליון דולר, יחד עם משקיעים מכל העולם ובניהם גם ישראלים.

אתר הנופש שזכה לשם Elounda Hills, יתפרש על פני 138 דונם בחוף הצפון מזרחי של האי הגדול ביותר ביוון, ובליבו יעמוד מלון 5 כוכבים ובתי מגורים יוקרתיים, שפותחו בשיתוף ובניהולה של רשת המלונאות האקולוגיים הנחשבת 1Hotels.

החלק המרכזי בשלב הראשון של הפרויקט יכלול פיתוח של כ-137 חדרי מלון ו-96 וילות ממותגות. כל אחד מהם יהנה מנוף ישיר למפרץ מיראבלו, הגדול ביותר בכרתים ולים האגאי.

הקבוצה מונה היום כ-200 עובדים הפרוסים על פני 6 מטות הנמצאים בישראל וביוון.

מריה שומרון, מנהלת הסניף הישראלי של Mirum: "ההחלטה להקים את הסניף בת"א, הגיעה אחרי שהרבה משקיעים ישראלים הביעו עניין ברכישה של דירות נופש בכריתים, יוון ואף בהשקעות נוספות. אנחנו שמחים להכריז על הקמת הנציגות בישראל. הסניף הישראלי יטפל בכל תהליכי ההשקעות של ישראלים ב-Elounda Hills ובעתיד בפרויקטים נוספים".

2023-05-24T13:11:59Z dg43tfdfdgfd